ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۰۰۰۷
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
زمان اعلام شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: برای تمامی ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی کشور به صورت جداگانه شهریه مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعیین شهریه یک روال قانونی را باید طی کند و سالیانه باید در شورای نظارت مرکزی مصوب شود.

وی افزود: شهریه امسال نسبت به سال‌های گذشته زودتر اعلام خواهد شد به طوری که در سال گذشته ۱۵ تیرماه شهریه اعلام شد که امسال احتمالا ۳۱ خردادماه اعلام خواهیم کرد.

محمودزاده در خصوص علت تاخیر در اعلام شهریه مدارس غیر دولتی گفت: تاخیری صورت نمی‌گیرد، زیرا اگر سال‌های گذشته را نگاه کنید اعلام شهریه مدارس غیردولتی برخی سال‌ها به شهریور و حتی به مهر هم رسیده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: برای تعیین شهریه آیتم‌های مختلفی باید لحاظ شود که بعد از شروع سال جدید بررسی می‌شود مثل افزایش حقوق کارکنان، اجاره بها، جابه‌جایی مدارس و مخصوصا فرآیند‌های آموزشی باید مشخص شود تا بتوان مبلغ شهریه را تعیین کرد.

وی افزود: تا زمانی که این آیتم‌ها مشخص نشود نمی‌توان شهریه را اعلام کرد به همین خاطر بررسی این آیتم‌ها برای ۱۸ هزار مدرسه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای شهریه درصد اعلام نمی‌شود بلکه مبلغ اعلام می‌شود گفت: ۱۸ هزار شهریه برای مدارس غیردولتی و حدود ۲۰ هزار شهریه برای مرکز به صورت جداگانه مشخص خواهد شد.

محمودزاده گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به مدرسه کاربرگی که در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت و در تابلو مدرسه نصب می‌کنند شهریه را مشاهده کنند و در روش دیگر با وارد کردن کد مدرسه در سامانه سازمان مدارس غیردولتی شهریه کلیه مدارس غیر دولتی در دسترس خواهد بود.

پیشتر معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور یکی از علل سوء استفاده مدارس در دریافت شهریه را تاخیر آموزش و پرورش در ابلاغ شهریه مصوب اعلام کرده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->